SOLKATTER



They say she changes when the sun goes down.

2014-10-19 @ 20:24:40 i Allmänt
 
Känner att hösten börjar tränga sig in nu inte bara för att jag måste byta jacka utan för att jag inte kan andas om kvällarna ibland. Jag har inte gråtit på länge men mina ögon är alltid röda och jag undrar fortfarande när livet ska börja. (Varför svarar du aldrig längre?) Alla soluppgångar som jag skulle ta vara på och alla gator jag skulle minnas namnet på var tog du vägen sommaren varför låter du mig inte hålla kvar?
 
Jag vill ha någon som vill ha mig men inte för att jag vill ha någon men för att jag vill kunna ha någon om jag vill. Och jag vill inte pilla rakblad heller men jag vet inte om jag klarar hålla ihop fyra månader. Som vanligt vill jag ha något men vet inte vad. Jag sitter väl här och blöder så länge.

Legg igjen en beskjed!