SOLKATTER



Jag har nått till den punkten då jag skiter i allt.

2013-03-19 @ 21:06:03 i Allmänt
 
Mina dagar och veckor vill liksom inte sakta ner och det känns som om livet gå i ultrapid. Skola, sova, träna, supa, sova. Kan punkta upp min dag så jag inser att jag faktiskt gjort något
 
  • Vaknat av alarmet 5:40 (vafanihelvetärdetsomlåterfanjävlahelvetenejjagdörjagvillintemernudeträcker)
  • Släpat mig runt i rummet och spenderat typ 20 minuter till att måla mina ögonbryn som bara INTE VILL BLI RÄTT
  • Kommit till skolan alldeles för tidigt, känt mig ensam, kommit på att både min dator och mobil dör snart, tvingat folk att låna ut laddare till mig
  • Glömt min mobil på skoltoaletten
  • Haft historiaprov men kände mest för att dansa jävel till den övertaggande musiken i mina hörlurar
  • Kommit på att "Miss fatty" kanske inte passar så att skriva historiaprov till. Stängde av och blev genast otaggad på livet
  • Spenderat fyra timmar i ett kvavt rum med gallskrikande små ungar DÄR WIFI:et KAOSADE. (trodde musikspelande nördar skulle vara lugna och snälla men neej)
  • Kommit hem och druckit kaffe
Dags att ladda ned senaste avsnittet av The walking dead nu, och fortsätta ignorera läxor. Livet går bra.

Legg igjen en beskjed!