SOLKATTER



Del två av listan.

2013-01-25 @ 19:18:38 i Allmänt
16: Do you always answer your texts? Nej.. Min mobil är lite av en senior också, ibland kan det dröja sisådär 2 dagar innan jag får ett meddelande. Väldigt underhållande.

17: Do you hate the person you fell the hardest for? Ja, en del av mig gör det. But don't hate. You don't wanna put that out in the universe.

18: When was the last time you talked to one of your best friends? Jag har inga vänner.

19: Is there someone that makes you happy every time you see them? Nja, jag är ganska bitter av mig. Kanske någon riktigt ful människa gör en glad eftersom man kan skratta åt dem..?

20: What was your last thought before you went to bed last night? Typ "Okej, nu får jag sex timmar och trettioåååååtta minuters sömn..".

21: Is anyone else in the room with you? Ja, chillar med lillasyster och mamma.

22: Do you believe what goes around comes around? I'm a good person and bad things happen to me, vad är grejen liksom?

23: Were you happier four months ago than you are now? Nja, kanske. Fast ändå inte, tror jag.

24: Is there someone you wish you could fix things with? Ja, definitivt! Men det kanske aldrig går.

25: In the past week, have you cried? Ja, ganska mycket också!

26: What colour is the shirt you are wearing? Gul. Ful. Nejdå.

27: Do people ever call you by your last name? Haha nej. Andersson är inte så oroginellt liksom

28: Is anyone ignoring you right now? Haha, tror inte det.. Isåfall märker jag det inte.
 

29: Do you have a best friend? Jag har ju inga vänner..? Nej men, ja det kan man väl säga.
 

30: Would it be hard seeing someone else kiss the last person you kissed? Haha, nej. Skulle bli ganska lättad tror jag.

 

Legg igjen en beskjed!