SOLKATTER



Saker jag är jättebra på.

2013-02-04 @ 15:46:24 i Allmänt
  • Att äta riskakor med ostsmak istället för att plugga historia.
  • Att äta müsli istället för att plugga historia.
  • Att dricka kaffe istället för att.. ja, ni fattar grejen.
  • Att "av misstag" "tappa bort" min historiabok så jag "oturligt nog" inte kan läsa. Vare sig jag vill eller inte!
  • Att baka kakor i Café Life.
  • Att se sexig ut i underställ (oh yeah, that's right).
  • Att glömma att ladda min dator så den dör precis när jag håller på med jätteviktiga saker. (Typ som att skriva viktiga brev till kommunfullmäktige osv, inte alls att spela tetris battle och chatta med främlingar..).
  • Att fortsätta förlora i tetris battle och gråta mig till sömns pga detta.
  • Att äta jordnötssmör.
Är verkligen jättebra på den sista punkten.
 

Legg igjen en beskjed!