SOLKATTER



She plays a tune for those who wish to overlook.

2013-01-28 @ 21:23:33 i Allmänt
 
Ibland gör mitt hår precis som jag vill, och idag var ingen sådan dag (Bilden ovan är från en dag då mitt hår faktiskt gjorde som jag ville. Inga bilder ska dokumentera mitt hår idag).
 
Vaknade hur som helst sjukt förvirrad idag, lyckades snooza mig själv 15 minuter under en pågående dröm, fattade ingenting när jag väl kom till liv, vad jag mindes hade jag ju detonerat en bomb eller liknande under den senaste kvarten.
 
Jag och Lisa har nu under eftermiddagen lyckats med bravaden att trycka i oss en hel burk jordnötssmör och typ fyra äpplen, på sisådär 90% av vårt dagliga rekommenderade intag. Därefter misslyckades vi kapitalt med att göra upp en eld, och nu sitter jag och dricker kaffe ur en gul mugg.
 
Det går bra nu.
 
 

Legg igjen en beskjed!