SOLKATTER



Skev flicka.

2012-11-11 @ 15:27:00 i Allmänt
För första gången på kanske tre år ska jag försöka hålla uppe en offentlig, seriös och kanske möjligtvis vacker blogg. Vi får se hur det här slutar, badam.
 
 
Så jag kanske ska berätta lite om mig själv eftersom alla mina (en) läsare självklart vill veta mer om skapelsen på bilden ovan.
 
  • Jag är 15 år, går första året på gymnasiet (ja, jag har gått upp en klass, är 97:a buhu..) på estet-musik.
  • Älskar lukten av regn.
  • Städar aldrig mitt rum fast jag är dammallergiker och verkligen borde..
  • Tröttnar aldrig på sushi, det är det bäst som finns, ungefär.
  • Alla tycker att min killsmak är dålig, fast jag tycker den är bäst. Fuck you all.
  • Längtar stöll till julen för jag älskar Kalle Anka på julafton.
  • Använder alltid alla fula ord typ ett halvår efter att alla andra använt klart dem. Som stöll, yolo, swag osvosv. Och tycker jag är jätterolig.
  • Jag har en besta ven som är nästan lika cool som jag. Ni hittar henne uppe i fliken till typ höger.
 
 
Nu måste jag bara få några läsare, yolo.

Legg igjen en beskjed!