SOLKATTER



Kaffe och piller, thug life ohja.

2012-11-12 @ 08:21:20 i Allmänt
Ja, då sitter man här vid frukostbordet en måndagmorgon och har ingen aning om vad man ska göra med sitt liv. Vaknade med ett irriterat vänsteröga, kunde inte motstå frestelsen att klia, och nu sitter jag här och vill slita ögat ur huvudet. Jag har sköljt ögat med diverse ögondroppar och med saltvatten, men inget verkar fungera, så min fader ordinerade mig en tydligen jättestark allergitablett.
 
Den skulle göra mig sömnig, men jag känner inte av något alls än. Får se om jag ens går till skolan idag, jag ser ut som om mitt ena öga varit ute på olagligt partaj igår. Och lämnat mitt andra öga hemma. Hmm..
 
 
 
Kanske inte ser så illa ut, men ögat är sjukt uppsvullet och ja, det är synd om mig..

Legg igjen en beskjed!