SOLKATTER



Alla känner alla som är här.

2012-11-25 @ 23:36:57 i Allmänt
 
Uppfostrar min pojk till att inte göra mig arg, sitter för övrigt här i underställströja (normal) och fryser om benen. Har fortfarande inte skrivit klart mitt svenskainlägg, fast rummet är i och för sig städat. Vad mer kan man kräva av en mentalt depriverad femtonåring?
 
Nu ska jag sova, var glad tills jag kom på att jag då måste gå och borsta tänderna. Damn you world. Men jag är taggad på imorgon, att dricka cappuccino till frukost och.. ja det var väl ungefär det.
 
För övrigt fungerar inte statistiköversikten på den här bloggen. Vilket jag kan tänka mig är för att med så många besökare slår liksom mätaren i taket och går ur funktion. Bara en liten anledning jag skulle kunna tänka mig liksom. Inte?

 
 
 
Nähä okej

Legg igjen en beskjed!