SOLKATTER



september, oktober, november, december

2012-12-30 @ 23:22:43 i Allmänt
 
 
september: Chillade väl i skolan, tror jag fick min macbook nu, lärde känna min klass. Umgicks med min pojk, avnjöt den sista tiden av sommaren. Minns verkligen inte alls mycket, var på de sista utomhusfesterna.
 
 
 
 
Oktober: Känns som att detta var igår, tiden har gått så snabbt så jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Gick i skolan, bakade macarons för ett svenskaföredrag. Tränade med min homie, hade tappat mitt bankkort vid inskuttet så sparade ofrivilligt mycket pengar.
 
 
 
November: Har ingen aning, det blev mörkt på eftermiddagarna och jag orkade mindre och mindre. Startade en här bloggen, och tog kort på allt jag åt och hade på mig och gjorde. Firade tre månader med min pojke, ville äta sushi varje dag.
 
 
 
 
 
December: Det snöade och jag fick julstämning, köpte nya skor och en ny parfym. Frös varje dag och det var alltid mörkt när jag kom hem från skolan. Längtade bara tills skolan var slut. Och nu längtar jag till det nya året.
 
 

Legg igjen en beskjed!