SOLKATTER



2012 - januari, februari, mars, april

2012-12-13 @ 22:37:00 i Allmänt
 
Januari och jag minns ingenting alls verkligen. Kommer ihåg att snöade fast jag längtade efter våren, att jag alltid använde min flowerbomb-parfym och att upptäckte älskade tumblr. Hade ångest över vilken gymnasielinje jag skulle gå, det enda jag ville var att komma ifrån mark. Ältade och saknade mitt ex. Fyllde femton också, flicka lilla som aldrig blir stor. Lyssnade på Titanium hela tiden.
 
 
Minns om möjligt ännu mindre från den andra månaden. Gjorde om i mitt rum, och nu när jag ser bilden ångrar jag nästan att jag flyttade över till Elins.
 
 
 
 
Tog kort med min Linnea på Berghemsskolan, planerade sommaren som skulle bli den bästa. Fortsatte baka misslyckade macarons. Opererade örat och var hemma en vecka med mediciner som jag inte kunde namnet på.
 
 
 
Dip-dyeade håret lila, gick på promenader med Linnea och började lyssna på Maria Mena. Hade på mig en massa armband hela tiden tills jag tappade bort alla och aldrig hittade dem igen. Firade Valborg här någonstans, var högt över taken, spårade och vaknade på en soffa utan minnen. Längtade till sommaren ännu mer.
 
 
 
 

Legg igjen en beskjed!