SOLKATTER



10 sanningar baserat på min dag.

2012-12-23 @ 00:00:55 i Allmänt
  1. Jag är väldigt dålig på att slå in julklappar
  2. Jag har beslutsångest över vilka julklappar jag ens ska köpa
  3. När jag värmer pasta i mikron blir den geggig
  4. Jag hatar när folk stavar försvenskade ord på engelska. Det stavas "najs", inte "nice". "Mikro", inte "micro". Don't make me mad liksom.
  5. Jag är kommer antagligen aldrig växa ur trotsåldern, så fort någon säger åt mig att göra något kan jag absolut inte tänka mig att göra det. Snäll flicka.
  6. Jag har flera skolarbeten att skriva på loven, men det kommer aldrig hända, yolo.
  7. Jag hatar alla otrevliga, statusberoende människor i mark. Och de hatar mig.
  8. Jag kan aldrig bestämma mig för om jag ska skriva punkter i slutet av meningar. Kompromissar med mig själv och kör punkter på hälften
  9. Om man slänger in saker någonstans och sedan stänger om dem, finns de inte. Typiskt bra städningsteknik - tack garderoben.
  10. Jag är alltid himla ofräsch på loven, palla duscha och sminka sig och sätta på några andra kläder än mjukisbyxor och t-shirt liksom. Bara min familj som måste stå ut med mig

Legg igjen en beskjed!